torsdag 20. mars 2014

Artikkel om meg i iform.no, nye sponsorer i boks OG konkurransebikinien har kommet!!!

Heisann! Nå er det bare litt over 2 uker (!) igjen til min scenedebut, og gjett om tiden fram til da blir spennende! Jeg takker for alle lykkeønskningene jeg får, det er trivelig altså!:)




Det har skjedd en del siden sist blogginnlegg også. Blant annet har jeg fått enda to nye sponsorer! Og jeg må si jeg er meget takknemlig for at det finnes mennesker der ute som har tro på meg!:) Det gir meg masse motivasjon! Hvilke to nye sponsorer det er får dere vite i et blogginnlegg ganske snart!:)

Ellers har det kommet en artikkel om meg i iform.no, som er Norges ledende nettside innen styrketrening. Artig!


Jeg er veldig fornøyd med artikkelen, og den finner du her! :) 

Team Kaliber har felles poseringstreninger en gang for uken, og nå begynner t- walken å sitte bra! På siste poseringstrening brukte jeg reservebikinien min slik at jeg skal begynne å venne meg til å posere med litt bling;) Her er forresten et bilde av meg fra poseringstreningen forrige helg, med reservebikinien:

Jeg er klar for konkurranse!!!:)

Forrige uke var tung med mye humørsvingninger og lite motivasjon, men heldigvis har denne uken gått mye bedre. Jeg har også hatt mye vikariat i barnehagene nå i det siste, og jeg stortrives! Flotte barnehager med et positivt arbeidsmiljø er det her i bygda! Og så er det jo herlig å kunne holde hendene på disse minste barna også da, så jeg kjenner det kribler litt i eggestokkene;) Flere barn vil jeg absolutt ha!:)

Fra gårsdagens overkroppsøkt, som ble avsluttet med dips med ekstravekt! Dips er ei øvelse jeg begynte med igjen for 6 uker siden, etter et års opphold. Nå gjør jeg mest øvelsen for artighets skyld, som en tilleggsøvelse på treningsprogrammet:)


Og så var det en stor dag idag. Jeg hentet nemlig konkurransebikinien min på posten!! Jeg var så spent at jeg ikke klarte å åpne den med en gang jeg kom hjem, så jeg satte meg ned og spiste mat før jeg begynte å pakke opp. Jeg fikk hakeslep av alt bling- blinget og den nydelige fargen som møtte meg i den mørkerøde esken. Det tok knapt to sekunder før tårene presset på, og jeg begynte bare å grine. Helt overveldet. Det tok ikke mange minuttene før jeg begynte å grine igjen. Helt sykt. Sist jeg gråt slike gledestårer var da jeg og kjæresten forlovet oss i Los Angeles. Masse følelser i sving i denne kroppen nå til dags!

Kanskje kommer jeg tilbake med noen bilder av bikinien snart også;)

Bikinien har jeg, som nevnt tidligere, bestilt av superflinke Bikinis By Freydis! Her er igjen noen av bikinier hun har laget: 



(Bilder lånt fra Freydis sin facebookside)


Ta kontakt med Freydis hvis du ønsker deg en superflott custom made bikini! Hun lager ikke bare konkurransebikinier, men også vanlige beach-bikinier!:)
og lik siden hennes:)

Nå er jeg veldig sliten etter to jobber idag (barnehage og gruppetrening), kiropraktortime, poseringstrening på egen hånd og grining. Kjenner det skal bli litt godt med helg snart så jeg får litt ekstra hvile. Jeg fikk forresten nye, hjemmestrikkede ullsokker av min bestemor idag, og hun lagde dem akkurat slik jeg ønsket dem. I mørk og lys grått, og så lange at jeg kan ha dem over joggebuksene (eller min kule gule pysjbukse) om jeg vil. Da ble de selvfølgelig en del av "tonights supertrøttefjes- og- slark- outfit". Behagelig er best! Spesielt ikveld!


To be continued...:)

Elisabeth







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar