mandag 7. april 2014

1. plass i Bikinifitness på Sandefjord Open!!!:)

Hei alle sammen!!.)
Jeg kunne ikke vært mer toppet av gladfølelse da jeg stod på scenen i Sandefjord Open på lørdag med en POKAL i hånden etter å ha vunnet førsteplassen i min klasse!! FOR en følelse, for en SKITGOD følelse!!:) Jeg som hadde som mål å bare stille i konkurranse!! Sinnsykt artig altså!:) Enn at jeg bare for to år siden gikk (eller haltet rettere sagt) inn til kiropraktoren min med en rygg og et bekken som var i en elendig forfatning. Enn at jeg skulle klare å få til dette!!!:D Alt slitet, all frustrasjon, all smerte, alle tårer og bannskap... JEG KLARTE DET!!:D

Jeg begynte rett og slett å grine da jeg vant, SÅ glad ble jeg!!:)

You don`t get what you wish for, 
you get what you work for!


Jeg har så masse jeg vil skrive om fra denne helgen i Sandefjord, men ting har gått i ett siden jeg kom hjem i går kveld. Etter ei treningsøkt sent i går kveld, sovnet jeg på soffaen, og våknet i 03- tida inatt før jeg slengte meg i senga. Idag lå jeg lenge, og spiste litt frokost før det ble nok ei treningsøkt, og da jeg var ferdig, var det tid for å hente barna mine på sfo;) Denne uken er det både mammauke og nedtelling til Oslo Grand Prix, så det blir ei ganske intensiv uke med mange puslespillbiter som skal på plass. Men både barna og kjæresten ser stort frem til å se meg på scenen i Oslo!:) Og endelig kommer kjæresten hjem fra USA imorgen også, det skal bli godt med fullt hus igjen kjenner jeg!:)

Jeg skal skrive mer om Sandefjordhelga imorgen når jeg rekker det, for jeg trenger god tid på å få ned alt jeg ønsker å si, og samle sammen bilder og linker til både intervju og avisartikler! 

OG TUSEN TAKK FOR ALLE GRATULASJONER JEG HAR FÅTT!! Jeg er overveldet over hvor mange sambygdinger som har tatt seg tid til en hilsen til meg, for jeg hadde ikke trodd dette var av noe særlig interesse for de fleste jeg kjenner, så det er artig, setter pris på det altså!:) 

Dere har kanskje ting dere har lyst til å spørre meg om også når det gjelder konkurransen, evt ting rundt en konkurranse. Jeg blir bare glad hvis dere spør!:) Send meg gjerne en epost til elisabeth_bolme@hotmail.com, eller spør i kommentarfeltet!:)

Fra treningen sent i går kveld. Sliten pike, men motivert til nok ei uke og helg med diett og konkurranse!:)

Følg meg gjerne på instagram: kettlebolma :)

Som sagt, jeg kommer tilbake med mer updates fra helgen om ikke alt for lenge!:)
Ha en fin kveld!

Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar