tirsdag 1. april 2014

Mitt møte med Miss Olympia 2012 Nathalia Melo, intervju med aviser og innkjøp av trynemaling til konken!:)

God kveld!:) Forrige uke var ganske intens med mye på tapeten, så det er ikke før nå at jeg har klart å samle meg litt til å skrive et innlegg!

Jeg skulle gjerne ha gitt dere et glansbildeaktig blogginnlegg om at alt bare er fryd og gammen kun få dager før konkurransen, men det hadde ville vært kjedelig (og løgn );) Så jeg fortsetter å skrive noen ærlige (og kanskje flaue) ord jeg!:) Jeg må legge til at jeg er fortsatt fullstendig klar over at jeg utsetter meg for dette helt frivillig, men det er jo spennende for dere å høre litt om både fordeler OG ulemper også, ikke sant?:)



Nå som energinivået er veldig lavt, har jeg helt mistet lysten til å trene, men jeg har kommet meg gjennom og fått utført øktene mine. Jeg føler jeg går og er sliten i beina konstant nå, så det er ikke så stort trøkk på treningene lenger;) Når det gjelder humør, har det vært ok. Men konsentrasjon og hukommelse sliter jeg en del med nå. Jeg var jo en vimsekopp før jeg hoppet på fitnessbølgen, men det er hakket verre nå, hehe! Det er flere ganger nå mens jeg er ute og kjører bil, at jeg glemmer hvor jeg skal hen. Har måttet snudd noen ganger;) Men så lenge jeg husker hvor jeg bor, så er det cool;) Og slepphendt...Herlighet jeg har blitt bra slepphendt! Hvor mye matvarer, og hvor mange ting som har havnet i gulvet nå de siste to ukene har jeg mistet tellingen på;)

Jeg har vært noe på kiropraktorbehandlinger, men bare for småtteri. Rygg og bekken spiller på lag med meg, heldigvis!!:) Min supre kiropraktor Karl Martin Stålaker er imponert over hva jeg har fått til, og han er også veldig spent på å få høre hvordan det går!:) Men uten ham, så hadde jeg heller ikke kunne oppnådd dette, så det viser bare hvor viktig det er med HELHETLIG oppfølging!:)



Forrige mandag var jeg på Glimt Bli Ny Studio hos trivelige Mats Heitmann og fikk frisket opp frisyren min til konkurransen. Kvelden før tok jeg ut mine eldgamle punkt- extensions, så håret som var igjen var blitt veldig slitt...



Mitt gamle, slitte hår VS den nye sveisen!

Mitt meget slitte hår fikk seg en runde med farging, før det til slutt ble satt på tape- extensions pluss litt stussing av tuppene. Er superfornøyd med resultatet, og det ble et mye mer naturlig resultat enn det jeg hadde med punkt- extensionsene! Aldri mer punkt- extensions! Tape- extensions sparer også håret for mye mer slitasje, så jeg skjønner ikke at jeg ikke har gjort dette før...

Tusen takk til Glimt Bli Ny Studio og Mats for å sponse sveisen min!!:) 
Hvilke extensions foretrekker du, hvis du bruker det?:)


I går var jeg og fikk fikset neglene mine til konkurransen hos LilleMy Nguyen pluss at jeg fikk handlet inn litt sparkel og sminke til konkurransen på Mac Cosmetics i Trondheim!:) Make- upen skal jeg stå for selv på konkurransene:) Jeg har jo så veldig lyst til å prøve ut slike vippeextensions til konkurransene, men budsjettet er trangt, så det får holde med noen tøffe løsvipper istedet!:) 

Lekre og tøffe negler ikke sant?:)
Utradisjonelle negler for en utradisjonell jente:):)
Tusen takk til supertrivelige LilleMy for å sponse neglene mine:) Jeg kommer nok til å få få fikset neglene hos henne flere ganger fremover:):)

Og så til forrige ukes høydepunkt, nemlig seminaret med Miss Olympia 2012 Nathalia Melo!! En stooor takk til Kaliber Treningsstudio og min supre PT Gunnar for at vi atletene i Kaliber fikk sponset dette! Jeg føler meg heldig som er en del av dette teamet på Kaliber, som mange hevder å være Norges beste team!

Nathalia Melo gav oss masse tips om motivasjon, trening, kosthold, sminke og mye annet!


(bilde lånt fra internett)
Nathalia er RÅ! En tøff dame som har jobbet seg opp og gjort seg velfortjent til suksessen hun har idag!



Som jeg har skrevet tidligere, så er vi bikinijentene på Kaliber så heldige å ha blant annet superflotte og Norgesmester 2013 i Bikinifitness Linn Cesilie Tovås som en av våre mentorer. Hun har skrevet et fint blogginnlegg om seminaret med Nathalia Melo, og det finner du her

Jeg og Nathalia!:) 


Jeg må bare poste et bilde av supersjarmerende Linn Cesilie også (bilde lånt fra hennes blogg). Og attpåtil er hun kjempetrivelig, omtenksom og imøtekommende! Kjenner jeg blir godt opplagt i hennes nærvær på poseringstreningene:) 
Kanskje kommer jeg og Cesilie til å stå på scenen sammen i høst? Tiden får vise!:)
Hadde iallefall ville vært veldig gøy!:)


Ellers så har jeg blitt intervjuet av to aviser iløpet av den siste uken. Når det kommer på trykk, er jeg litt usikker på, men jeg kommer nok med en oppdatering;) Og så har jeg fått meg enda en ny sponsor også, mer om det i neste blogginnlegg!:)


*** Følg meg gjerne på Instagram: kettlebolma ***

Alt i alt går ting ganske greit, selv om samboen er borte. Han er nå i Los Angeles med elevene sine, på den årlige linjefagsturen. Og det vil si at han går glipp av scenedebuten min, noe som både han og jeg synes er veldig leit. Men han kommer nok til å følge godt med på streamingsendingen på internett!:) Det blir litt ensomt å være en fitness- enstøing her i bygda, og jeg skulle gjerne ha tilbringet mer tid i Trondheim for å være sammen med likesinnede på Kaliber. Før kjæresten dro på tur, så sa jeg at jeg skulle ønske at jeg nå bodde nærmere Trondheim og Kaliber, og før jeg nesten rakk å si ferdig setningen, avbrøt han ganske bestemt: "Da hadde du ikkje komme til å vært heime i det heile tatt lenger". Hehe, jeg tror han har litt rett i det;) Så slik sett er det vel greit at eg bor et lite stykke unna da;)


Det er nå 4 (snart 3) dager igjen til konkurransen!! Gleder meg!!:)



To be continued!!:)

Elisabeth












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar