onsdag 26. mars 2014

Mine nyeste sponsorer!:)

Hei! Jeg er så heldig å ha fått enda to nye sponsorer!

Jeg er er glad for å kunne si at min lokale bank,  Rindal Sparebank , har gidd meg en sponsoravtale der de vil dekke noe av reiseutgiftene mine i forbindelse med konkurransen(e)!:) Med tanke på at fitnessgrenen ikke er så utbredt her i bygda mi, så synes jeg det er helt supert at de vil gjøre dette, så det setter jeg stor pris på! Tusen takk til Rindal Sparebank for at dere stiller opp!


Rindal Sparebank er også kåret til beste totalbank i Midt- Norge av Norsk Familieøkonomi, og du kan lese en artikkel om det blant annet her. Iløpet av årene jeg har hatt behov for Rindal Sparebanks tjenester, har jeg også alltid blitt møtt med høflighet og et vennlig smil. I tillegg til å ha blitt kåret til beste totalbank i Midt - Norge, gir også Rindal Sparebank ut en milliongave til idretten i bygda vår, som skal gå til en fotballhall. Kommer til å bli kjempepopulært! Det kan du lese mer om her

Rindal Sparebank har også en ledig stilling som kunderådgiver, og stillingsutlysningen ser du her



Flotte LilleMy:)

LilleMy Nguyen er en hardtarbeidende firebarnsmor fra Trondheim som jobber som frisør. Hun er i tillegg frilanser stylist, utdannet fotograf og negledesigner, og kommer til ordne neglene mine til konkurransen!:) Jeg har vært hos LilleMy tidligere både for å fotografere meg og få ordnet neglene. En kjempetrivelig dame!:) For å se noen av de stilige bildene hun har tatt, ta en titt her. Tusen takk til snille LilleMy for å vil gjøre mine negler vakre til fitnesskonkurransen!:)

Ha en riktig fin onsdag!

Elisabeth






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar