tirsdag 11. mars 2014

Spreke fotoshootbilder og mine nye sponsorer!

Her kommer noen flere bilder fra den sporty fotoshooten jeg nylig hadde, samt en gladmelding om at jeg har fått meg sponsorer!:)

Som debutant i Bikinifitness er det vanskelig å få sponsorer. Derfor setter jeg stor pris på at jeg har fått disse supre sponsorene: Reint Logisk og Glimt Bli Ny Studio!:)





Reint Logisk er en økologisk dagligvarebutikk som drives fra Halsa kommune på nordmøre. De selger sertifiserte økologiske, etiske og lokale dagligvarer til forbrukere i hele Norge som f.eks frukt og grønt, meierivarer, sjokolade, kaffe, te, hygieneprodukter, nøtter, frø, kjerner, brød, knekkebrød, krydder, kosttilskudd og mye mer. 

På ruten de kjører, så frakter/ leverer de bestilte varer på døra til kundene sine, og de kjører også varer til Trondheim!

Sjekk ut hjemmesiden deres her:
og lik siden deres på facebook:


Og jeg ser stort frem til førstkommende fredag, for da får jeg en levering på døra mi! :) Gleder meg ikke bare til å spise deilig frukt og grønt, men også å få fylt opp lageret med litt krydder, Pukka- te og speltknekkebrød igjen, for det er store favoritter her i huset!

Et eksempel på en frukt- og grøntkasse man kan bestille seg! 

(Bilder lånt fra hjemmesiden deres)

Bruker du noen økologiske varer? Hvilke favoritter har du?:)

Reint Logisk skal altså kjøre varer til blant annet bygda mi Rindal førstkommende fredag, så ta kontakt med dem og bestill deg en "goodie- kasse" du også til helgen!:)


En av mine favoritt- treningstopper;) 



Glimt Bli Ny Studio i Trondheim tilbyr blant annet disse behandlingene: Bli ny- dag, frisør, vippeextension, brynstyling, make- up, permanent make- up, brudefrisering, kurs og fotostyling. Masse på ett sted med andre ord! 

(Bilder lånt fra Glimt Bli Ny sin side på facebook)

 




Glimt Bli Ny Studio har nå fått inn Fred Hameltens håndlagde pinsett i etui i skinn i flere flotte farger. Begrenset antall!


Sjekk ut Glimt Bli Ny Studio sin hjemmeside:
og lik siden deres på facebook:


Som jeg skrev tidligere, så har jeg vært på nok en fotoshoot, denne gangen med fotografen John Andre Aasen !:) Og her er noen av bildene vi fikk tatt:







Jeg er kjempefornøyd med bildene!
Det blir nok flere shoots med John Andre Asen igjen, det er sikkert;)
Hva synes du?

Og så hadde vi det litt morro på slutten av shooten også. Jeg fikk bli et av badehette- ofrene hans, og etter flere forsøk med vannsprut rett i trynet for å få sminken til å renne, ble dette et av resultatene:


Haha, vi hadde det veldig gøy! Jeg elsker å gjøre slike utradisjonelle, morsomme ting som dette!:)

John Andre Aasen er ikke bare profesjonell og dyktig, men er også veldig kreativ. Han har blitt premiert for mange av sine fantastiske bilder også. 

Ta en titt på hjemmesiden hans:
og lik siden hans på facebook:


En fotograf jeg virkelig vil anbefale!:)

I neste blogginnlegg skal jeg dele lista mi over favorittsangene jeg liker å høre på treningene for tiden:)

Nå må jeg rett og slett finne meg litt...ja...MAT...;)

Hej då inntil videre!:)


























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar