fredag 14. mars 2014

Ny utforming på bloggen!

Hei, og riktig god fredag alle sammen! :)
Som dere ser, så har jeg laget en ny utforming på bloggen, og jeg satt en stund før jeg til slutt endte opp med dette. Jeg syntes det var på tide å skifte ut det jeg hadde til noe mer sporty og med andre farger som passer meg! Hva synes du? :)

Det har vært en litt tung uke denne uken, og jeg kjenner energinivået blir mindre og mindre, men det er jo normalt de siste ukene før konkurranse. Jeg har vært nær å sprekke skikkelig på dietten, men har begynt å spise en del grønnsaker ekstra, og har i meg mye væske for å fylle opp magen, hehe. Jeg er nok en veldig kjedelig samboer og kjæreste nå som bare spiser, trener, blogger, jobber, er mamma og begynner å slokne på sofaen om kveldene. Satser på å ta igjen litt tapt kjærestetid til våren, hehe! Forresten så skal vi på kjærestetur til NEW YORK på juni også, det blir knall!!:)

Neste uke skal jeg i møte med forhåpentligvis enda en sponsor, så det blir spennende! Er forberedt på både det ene og andre utfallet, men man må jo håpe!:) Også venter jeg spent på svar på et fotooppdrag som jeg har meldt meg på også. Det er sikkert mange som har meldt seg frivillig, men håper selvsagt jeg er en av dem som blir valgt!:)

Nå skal jeg ha meg på trening, og det er nok første gangen jeg må ha 3 dager på rad- trening...Ikke så optimalt da kroppen trenger pauser også, iallefall etter to dager på rad,  men det er ikke alltid timeplana og familielivpuslespillet går opp, så da blir det unntak noen ganger. Oftest får jeg gjort unna treningene når barna er på skolen eller etter at de har lagt seg til natta. Min kjæreste er så snill og leker husfar imens:)

Senere idag får jeg en levering på døra mi også. Kommer tilbake til det!:)

Inntil da ønsker jeg dere en riktig fin start på helga:)

Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar