søndag 23. mars 2014

Min musikkliste og et par smygtitt på konkurransebikinien min!

Hei, og riktig god søndag! Håper du har fått både hvilt ut og kost deg i helga, og at du er klar til å ta fatt på en ny uke:)

I går var det nok en gang poseringstrening på Kaliber Treningsstudio , og kun to uker til konkurransen!!:) Team Kaliber stiller som vanlig med noen flotte utøvere, og nå er vi klare til å gi alt og sanke inn pokaler;)



Når jeg trener, MÅ jeg ha musikk til for å klare å gi det lille ekstra. Jeg er egentlig (nesten) altetende når det kommer til musikk, men foretrekker å ha noe med litt trøkk i på trening. 
Her er en liste over noen av mine favoritter for tiden:



Hva er dine favorittsanger på trening? Kom gjerne med tips, jeg trenger å oppdatere spillelisten min!:)



Til slutt skal dere få en liten smygtitt på konkurransebikinien min fra Bikinis by Freydis, og jeg gleder meg helt villt til å stå på scenen med den!! Jeg vil virkelig anbefale Freydis sine custom made bikinier altså, og skal jeg konkurrere til høsten igjen, så blir det garantert med en bikini fra henne da også!:)


Ser flott ut, ikke sant?;)

Den dyktige fotografen John Andre Aasen, som jeg nylig var å fotograferte meg til, har nå dette supre tilbudet på fotografering for de som ønsker å forevige sin konkurranseform. Anbefales! Skal selv ha enda en shoot med ham om ikke så lenge, det gleder jeg meg til!:) 


Lik siden til John Andre Aasen på facebook her:


Og så ønsket Trollheimsporten å nevne meg på sin nettside denne uken også, noe de selvfølgelig fikk lov til:) Siden fitness ikke er så kjent eller utbredt her i bygda mi, så er det artig at noen viser interesse for det:)


Følg meg gjerne på instagram:
kettlebolma


I neste innlegg skal jeg skrive om mine nye sponsorer som jeg er så takknemlig for å ha fått!:)

Elisabeth 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar