torsdag 3. april 2014

Enda en sponsor!!:D

Da er det kun TO dager igjen til konkurranse !! Gjett om jeg gleder meg !! Har sånn smått begynt pakkingen nå, og tiiidlig imorgen tar jeg flyet til Sandefjord og gjør meg klar til ACTION !! 

Gjett om jeg gleder meg til å stupe inn i årets påskeegg da dere !!:)


Igår hadde jeg min siste treningsøkt. Coachen ville jeg skulle ta bare en superlett treningsøkt da jeg tydeligvis er klar nok så det holder sånn fysisk set t!:) Jeg er ofte alene på treningssenteret, iallefall sent på kvelden, så det ble noen dårlige selvtatte formbilder etter økten.

Jeg er KLAR til å stå på scenen !!:) 
Med litt spraybruning på kroppen i morgen blir det skikkelig bra !:)


Da jeg er storforbruker av søtningsmiddel, te, vitaminer og mye annet som man får kjøpt på helsekostbutikk, føler jeg meg heldig heldig da Life Orkanger er blitt en av de nye sponsorene mine !:)
Mange av mine kollegaer har lurt på hvor jeg kjøper søtningsmidlene jeg bruker, og det er hos Life Orkanger :) De holder til på Amfi, og har også helt nylig åpnet i nye lokaler, og har masse av fine tilbud ! Stikk innom Life Orkanger, og lik siden deres på facebook her.

Beate, ei trivelig dame som er å treffe på Life !:)

Sjekk DEN goodiebagen jeg fikk med Life Orkanger da !:)
Masser av ting som jeg virkelig trenger og bruker masse av !:)

Tusen takk til Life Orkanger for å sponse meg med så masse nyttig !:) 

Nå har jeg omtrent tusen ting jeg skulle ha gjort før avreise imorgen ! Kjenner det kribler litt i magen nå, selv om jeg føler meg ganske rolig enda. Jeg skal prøve å oppdatere bloggen så godt jeg kan fremover. 

Og så vil jeg si tusen takk for alle lykkeønskninger jeg har fått til nå, det setter jeg pris på altså ! :) Mange har også spurt om showet blir sendt på tv, men det blir det desverre ikke, men det skal streames på internett, så når jeg vet mer om hvilken internettside det skal streames på, skal dere få beskjed :) 

*** Følg meg gjerne på instagram: kettlebolma ***

Inntil da: HA EN RIKTIG FIN TORSDAG :D

Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar