torsdag 10. april 2014

Wohooo, Oslo Grand Prix next!!:) Og litt avisstorm!:)

GOD KVELD, GODTFOLK ;)

Da er det ikke mange timene til jeg befinner meg i Oslo, der jeg og 70 (!!!) andre bikinijenter skal glitre om kapp på scenen ! Med så mange påmeldte bikiniutøvere, så blir dette en hard kamp! For min del tar jeg dette egentlig ganske med ro. Jeg har ingen som helst forventninger til helgens resultater, men jeg må innrømme at jeg gjerne vil komme videre til 2. runde iallefall :) Om det ikke blir noen pokal denne gangen, så går det greit, for jeg har allerede vunnet, både på det personlige plan, og denne førsteplassen jeg fikk i Sandefjord Open forrige helg. Så jeg har ingenting å tape ! :)



Her er vi 4 jentene som konkurrerte i Sandefjord Open og som har fantastiske flinke 
Gunnar Strand Jacobsen som coach ! :)
F.v: Synne Mari Jacobsen Myrbø (2.plass -163 cm), Julie Schive Hovde- Hagen (5.plass debutant -168 cm), supercoach Gunnar, Kristina Kolstad (3.plass +168 cm) og meg (1.plass debutant -168 cm)
En flott og trivelig gjeng :)


Min coach Gunnar Strand Jacobsen ønsket å karbe meg opp litt denne uken, så både mandag, tirsdag OG onsdag har jeg spist masse karbs!! Jeg fikk spise masse havregryn, banan, riskaker, søtpoteter og laks , noe som er luksus !! Rene julekvelden, hehe.





Det har også vært artikler om meg i flere aviser. Mange har vært interessert i å høre min historie bak fitnesskonkurransen som har vært preget av både smerter og gleder. Min bestemor tok vare på avisene for meg imens jeg var i Sandefjord, for to av innleggene var på trykk konkurransedagen.

Her er det fine innlegget fra avisa Sør- Trøndelag (klikk på bildene for å gjøre dem større) 





Avisen Tidens Krav hadde dette på lørdag :


I går ble jeg intervjuet av en journalist fra avisen Driva, og allerede i går kveld kunne man lese innlegget på nettavisen.  

Innlegget kan du lese her .


Da skal jeg prøve å pakke ferdig, og få meg bittelitt søvn, før jeg, barna og sambo drar ned til Oslo :) Jeg kommer nok til å oppdatere fortløpende på instagram og facebook om hvordan det går i helga. For de som ønsker å få kjappest mulig oppdatering på hvordan det går i Oslo, må gjerne legge meg til på instagram, der jeg heter "kettlebolma" :)



Håper at noen av dere lesere kommer og ser på oss i Oslo konserthus :)

Du kan lese mer om Oslo Grand Prix her.

Ønsk meg lykke til da :) :)

Elisabeth











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar